pühapäev, 21. september 2014

Usu või ära usu...

Otsustasin võtta lihtsalt poolteist nädalat puhkust, et ennast korralikult välja magada ja puhata peale kõiki asendamisi suvepuhkuste ajal tööl. Tundus lihtsalt sobiv aeg, kiireid aegu tööl veel pole ja pisut eemalolekut mõjuks ehk kosutavalt.
Ja mis siis ikka võib juhtuda nn töönarkomaaniga - neljapäeval, kui polnud vajadust vara tõusta ja tööle minna, sujus kõik hästi... kuni momendini, et lihtsalt kella 11 paiku hommikul käis seljas lihtsalt niisama "krõks" ja hakkas pihta... kõveramaks ja kõveramaks... :(
Just hetkel, kui olin endale lõunasöögi sisse söötnud, saabus Lepatriinu Isand , kes oli umbes samal kellaajal tööl selja ära tõstnud ....??? Talle oli taastumiseks lubatud nii sama päev kui ka järgmine.
Ühiseks otsuseks oli, et hoolimata valutavatest selgadest/ristluudest sõidame ikkagi Thela juurde, sest vahet ju pole, kus lebotada, vähemalt saab värsket õhku vajadusel nautida :)
Reede hommikul olin kõver kui kõver, ristluuvalu piinas, üks puus paistes, teine lohkus :). Kuna Lepatriinuisand lahkus "asju ajama" juba poolest päevast, oli moment, et tundsin, et peaks pisut pikali viskama, et seljalihaseid puhata. No, mis minuga ikka juhtuda võib - jäin keset päist päeva magama nii neljaks tunniks :). Siis "krigisesin" ikka edasi, ehkki midagi tarka ei teinud. Reedene päev minu elust sisuliselt välja jäänud...
Laupäeval ärkasin ikka veel korraliku "kõveruse" ja seljavaluga, käia sai "jelijeli", väga väsitav...
Nii ma siis olingi lõkkevalvur, kes pmst silma peal pidas, vahel siiski mõned tohletanud aknaraamid jms sai luugates lõkkesse veetud. Õnneks avastasin, et kaasas olid "diclofenaci" valuvaigistavad kapslid (kust pärit, ei mäleta, aga toimivad), võtsin ühe sisse. Mingit mõju hakkas avaldama, aga kõverat olekut ei vaigistanud.
Ja siis mõtlesin, et palun abi "HIIE"lt... Teatavasti on Aavikul oma vana hiiekoht, ehkki täpset asukohta on siiski raske tuvastada. Aga tundub, et vahet pole - läksin luugates ja lõkkesügamistokile toetudes sinnakanti ja palusin abi, et mu selg saaks korda. Tulin samuti luugates, aga mõne aja pärast suutsin juba selja sirgu ajada ja väsinud lihaseid rahustada. Muidugi andis toonuse ka õhtune saun, et kurnantud lihaseid vaigistada. Ja päris uskumatu - täna, pühapäeva hommukul, oli selg täiega OK, madistasin päev läbi küll puid riita laduda, lõket sudida, küll puukuuri katust remontida  -- ise üliõnnelik, et saab liikuda ilma probleemideta :)
Ma tõesti ei tea, mis mind lõpuks aitas, kas tablet, HIIE jõud, saun  või mis iganes, aga ma olen TÄNULIK....
PS Eelmisel korral kestis selline seljavalu mul 3 -4 nädalat...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar