pühapäev, 11. aprill 2010

Kolm on kohtu seadus...

ehk kuidas ma Muhedikule meili saatsin :)
Oleks siis veel ühe, aga seitse...
Nimelt ütles Thela mulle, et Muhedik olevat huvitatud fotodest, mis ma seal Treppojal ja Keila-Joal tegin. Ütles mulle meiliaadressi ka. Võtsin täna siis ette, et saadan need mõned pildid, kokku 15 fotot. Jagasin need kahekaupa meili, sest suured pildid võivad probleeme tekitada. Saatsin siis kõik 7 meili ära, tulid kolinal tagasi - olin aadressi ühe üleliigse tähe pannud. Ok, teine katse. Koristasin üleliigse tähe ära, saatsin jälle 7 tükki - jälle tulid tagasi, seekord jäi aadressist veel midagi välja.
Oeh... Veelkord... Kolmas katse. Siiamaani pole tagasi midagi tulnud, ehk läks seekord õnneks.
Öeldakse ju, et kolm on kohtu seadus...

2 kommentaari:

  1. fotode suurust on ju võimalik enne saatmist vähendada, mahub ühte meili rohkem :)

    VastaKustuta
  2. Ma olen teemaga kursis ja seekord oli vaja just võimalikult suuri pilte saata. :o)

    VastaKustuta